Iubind o inimă perfectă… (4)

Dintre toate trăirile și emoțiile umane, pe departe cel mai capricios este dorul! Este atât de complex, încât este aproape imposibil să îl gestionezi, chiar și când conștientizezi ce se petrece cu inima și mintea ta.

Dorul implică lipsă, zâmbet, entuziasm, durere, energie, familiaritate, dorință, senzația că nu ești complet, dar și fericirea că știi care este „piesa” care lipsește pentru a remedia această problemă!

Este o binecuvântare și o încercare în aceeași trăire! Un amalgam de emoții care îți face inima să tresară și să plângă în același timp, să tânjească după jumătatea ei și să găsească răbdarea necesară de a rezista până la prima întâlnire.

Dorul meu este o creatură aparte a inimii! Deoarece îmi antrenează întreaga ființă în vârtejul care reprezintă pentru mine lipsa ta! Mintea mea extrem de jucăușă, inima mea care iubește cu un entuziasm debordant, rațiunea mea mereu vigilentă, ochii mei, care te caută oriunde, mâinile mele, care tânjesc după mâna ta, buzele mele, care cer constant buzele tale și pielea ta intoxicantă și a cărei miros acționează ca un drog pentru mine!

Dorul de tine este un veritabil sevraj pentru mine! Un tremur al ființei mele, care mă face să evoluez în bărbatul perfect, care găsește mereu modalitatea de a te iubi și de a-mi satisface nevoia și dorința de a te face în fiecare zi mai fericită și de a-ți face zâmbetul pe care îl ador permanent.

Partea pozitivă a dorului este faptul că reprezintă dovada completă a unui sentiment de iubire sincer și necondiționat! Este modalitatea fizică și emoțională de confirmare a iubirii și a dorinței pe care o simți pentru persoana specială care te completează.

Iar această parte pozitivă este maniera mea a rezista sevrajului! Deoarece îmi canalizez această dorință care mă consumă în fiecare secundă în care nu ești lângă mine spre a te iubi și mai mult, mai înțelept, original, sincer și cu un entuziasm demn de inima unui copil.

Te întrebi mereu de ce nu pot afișa o mină serioasă și zâmbesc în preajma ta… Pentru că nu mă pot opri din a zâmbi! Pentru că inima mea se bucură ca a unui copil în preajma ta, când mă gândesc la tine, deoarece este completă! Este fericită, lipsită de griji și de trăirile copleșitoare prin care această creatură a inimii mele mă face să trec în lipsa ta!

Aceeași inimă care mă face, dacă trebuie să ne vedem în câteva ore, să plec pe jos mai devreme spre tine, când nu mai am răbdare! Pentru că merg spre tine! Chiar dacă tot în câteva ore ne vom vedea, simt că mă apropii de tine! Și o fac! Sunt în stare să merg pe jos zeci și sute de kilometri pentru tine! Sunt în stare să alerg, să transpir, să car, să mut munți, dacă este nevoie. Dacă implică să te văd, să te fac fericită sau doar să îți smulg un zâmbet ori să îți fur un sărut, o fac fără măcar să tresar sau să mă gândesc a doua oară! Atât de puternică este creatura inimii mele!

Creatura inimii mele are o manieră aparte de a se desfășura în voie în lipsa ta! Se învârte prin stomacul meu precum un copil sare în joacă pe pat! Îmi inundă mintea cu imagini și viziuni despre NOI, care mă duc spre un tărâm al fericirii și iubirii! Îmi antrenează inima în a iubi în modalități departe de imaginația oricărui om normal!

Pentru că noi nu suntem normali. Nici pe departe! Dar suntem perfecți. Împreună. Pentru că, separat, creaturile inimilor noastre își fac de cap. Dar, împreună, sunt fericite, ca și inimile care le găzduiesc! Te iubesc!

Lasă un răspuns

